mapa strony   |   kontakt   |

Konkursy

Konkurs: nabór na wolne stanowisko kierownicze

GŁÓWNY KSIĘGOWY [Oczekuje na rozstrzygnięcie]

Termin przyjmowania zgłoszeń: 25.03.2019, 12:00 [minął]
Termin rozstrzygnięcia konkursu: 31.03.2019, 15:00 [minął]
Organizator: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Grójcu

1. Stanowisko pracy: główny księgowy Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Grójcu

2. Wymiar etatu – 1/4 etatu

3. Rodzaj umowy – umowa o pracę

Podstawowe obowiązki:

1. Prowadzenie rachunkowości poradni zgodnie z ustawą o rachunkowości, ustawą o finansach publicznych oraz innych przepisach obowiązujących w jednostkach sektora finansów publicznych. 2. Prowadzenie księgowości PP-P w Grójcu.

3. Sporządzanie płac dla pracowników.

4. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.

5. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.

6. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.

7. Sporządzanie sprawozdawczości finansowej zgodnie z przepisami w tym zakresie.

8. Analiza realizacji dochodów i wydatków jednostki, wstępowanie do zarządu z wnioskiem w sprawie zmian budżetu w planie finansowym.

9. Sporządzanie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw.

10. Archiwizacja dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw.

11. Opracowanie zasad sporządzania, przyjmowania, obiegu i przechowywania dokumentów finansowych.

12. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości.

13. Przygotowywanie projektów planów finansowych w/w jednostki a także zmiany w ciągu roku budżetowego.

14. Dekretacja wyciągów bankowych i sporządzanie wewnętrznej dokumentacji księgowej.

15. Prowadzenie księgi głównej i analitycznej.

16. Prowadzenie ewidencji kosztów. 17. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.

18. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia PP-P w Grójcu.

19. Organizowanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych. Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych i pozostałych środków trwałych.

20. Udział w postępowaniach dot. zamówień publicznych.

21. Współdziałanie z bankiem, organami skarbowymi i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.

22. Ewidencja i rozliczenia podatkowe.

23. Wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora poradni.

24. Realizacja innych działań w zakresie uregulowanych odrębnymi przepisami.

25. Ochrona danych osobowych.

26. Terminowe wykonywanie powierzonych zadań.

Wymagane kwalifikacje:

Ukończone jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3 – letnia praktyka w księgowości lub średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 – letnia praktyka w zawodzie.

Wymagania niezbędne:

1. Minimum 3 – letni staż pracy w księgowości.

2. Znajomość ustaw o rachunkowości, finansach publicznych, prawa zamówień publicznych, podatku od towarów i usług, podatku dochodowym od osób fizycznych, systemie ubezpieczeń społecznych, Karta Nauczyciela, Ustawy o Systemie Oświaty.

3. Umiejętność stosowania ww. prawa.

4. Umiejętność obsługi programów komputerowych: MS Excel, MS Word, Płatnik i programu księgowego Vulcan.

Wymagania dodatkowe:

1. Rzetelność, odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków.

2. Komunikatywność.

Wymagane dokumenty:

1. CV

2. Oryginał listu motywacyjnego.

3. Oryginał kwestionariusza osobowego.

4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

5. Kserokopie świadectw pracy lub oryginał zaświadczenia stwierdzającego odpowiednio 3-letnią lub 6–letnią praktykę w księgowości.

6. Oryginały ewentualnych referencji.

7. Zaświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na określonym stanowisku.

8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

9. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.

10. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego.

11. Oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście do Sekretariatu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Grójcu, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 4, 05-600 Grójec lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta pracy na stanowisko Głównego Księgowego” do dnia 25 marca 2019r. do godziny 12:00.

Dodatkowe informacje

1. Z kandydatami spełniającymi wymagania formalne będą przeprowadzone rozmowy w uzgodnionym indywidualnie terminie.

2. Informacja o wstępnej weryfikacji oraz wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej poradni, adres internetowy: www.poradniagrojec.com oraz na tablicy informacyjnej w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Grójcu.

3. Nadesłanych ofert nie zwracamy.

4. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

5. Oferty osób, które spełniły wymogi formalne przechowywane są zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

6. Oferty osób, nie zakwalifikowanych, nie odebrane w ciągu 30 dni od daty ogłoszenia informacji o wynikach naboru zostaną komisyjnie zniszczone.

Osoba upoważniona do kontaktów z oferentami:

Beata Malchrowicz - dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Grójcu, telefon kontaktowy: 48 664-23-56

Opublikowano dnia: 25.02.2019 Zobacz wersje archiwalnedrukuj


[Oczekuje na rozstrzygnięcie]





bip.gov.pl